Elgondolkodtam róla, hogy miket találnának ki a copywriterek, ha FMCG produktok mennyiségében kellene számítógépeket, szoftvereket, elektronikus kütyüket reklámozniuk. És miket találnának ki a gyártók, hogy az egyre olcsóbb cuccaikat elnevezzék.
Merthogy vannak az ismert valamik, amiknek nem tudjuk, mi is a valódi meghatározásuk. Ilyenekre gondolok:
- Könnyű és finom
- Finom és krémes
- Kakaós jó reggelt
- Reggeli ital
Ezek ugye nem joghurtok, nem csokik, stb. Biztosan tudnátok ti is folytatni a sort.
A gondolatkísérlet arra vonatkozik, hogy hová süllyedhetne a notebook-ok, meg a mobil készülékek szolgáltatási szintje, ami már épp csak nyomokban adná az alapszolgáltatást. A kérdést persze tekinthetitek költőinek is.
*A bejegyzés korábban megjelent a Kockablog-ban.
Utolsó kommentek