Innen nézitek

Utolsó kommentek

Címkék

404 (3) abevjava (2) adatkezelés (3) adatvédelem (9) adobe (3) adóbevallás (3) adónaptár (2) adsense (2) adwords (2) analytics (2) Android (5) antivírus (2) apeh (6) apple (4) Apple (9) azonosítás (2) Baja Ferenc (12) bak (3) bank (5) bankkártya (2) banner (3) befektetés (3) broadcast (2) bug (2) bulvár (2) cib (2) CIB (3) citromail (2) csalás (2) CT (2) digitális (2) direkt marketing (5) DK (2) dm (3) DNS (3) domain (7) Dr Dedinszky Ferenc (2) e-kormányzat (6) eDM (4) edm (3) eGov (2) ekormányzat (2) Elektronikus Ügyintézés (2) email (6) emeltdíjas (2) error (3) Észak-Korea (2) évértékelő (8) évértékelő beszéd (2) facebook (2) Facebook (10) felhő (2) FIDESZ (2) firewall (2) fogyasztóvédelem (2) forgalom (2) forráskód (2) framework (2) freemail (3) giro (2) gmail (9) Goldenblog (2) Google (6) google (18) Google Adsense (2) Google Apps (3) Google Maps (2) Google Plus (2) gov.hu (2) Gyurcsány (2) hack (2) hacker (5) háttérkép (2) hellókarácsony (2) hiba (3) hírek (2) hírlevél (4) hitel (2) hitelkártya (3) html (2) IBM (3) Indapass (2) Index (2) informatikus (2) ingyenes (3) internet (5) iOS (3) iPad (3) ipad (5) iPhone (7) iphone (2) iPhone5 (2) iPhone 5 (2) iPhone hamisítvány (2) iszt (3) itbn (2) iTunes (3) jailbreak (2) java (2) jelszó (4) kamat (2) karbantartás (2) kereső (2) KIES (2) kocka (3) kód (2) kontár (2) Kopint-Datorg (3) kormányzati (2) kormányzati portál (13) közmű (2) központi rendszer (3) kr (3) leiratkozás (3) LinkedIn (2) logo (2) mac (3) magyarország (2) magyarország.hu (13) magyarorszag.hu (11) Magyar Nemzet (2) mailbox (5) marketing (7) marketingcommando (2) MÁV (2) medián (3) médiatörvény (2) Microsoft (3) microsoft (6) mobil (2) mobilnet (2) NAV (3) nCore (3) ndk (2) Nemzeti Digitális Közmű (5) Nyitrai Zsolt (2) offline spam (4) okostelefon (2) online marketing (3) online marketing tanácsadó (2) Oracle (2) Orbán Viktor (8) pályázat (2) pannon (2) pdf (2) pénz (2) php (2) portál (3) programozó (2) regisztráció (2) reklám (11) RIP (7) router (2) rss (2) rtl klub (2) sablon (4) Samsung (3) security (2) site builder (2) skin (2) SMS (4) sms (8) spam (19) Steve Jobs (3) stressz teszt (2) sün (2) symfony (2) szaunaparaszt (2) szavazás (2) szélessáv (2) személyes adatok (3) szerencsejáték (2) szerverfarm (2) szófelhő (11) támogatás (2) tartalomszolgáltatás (2) telenor (3) telepítés (2) template (2) teszt (2) theme (2) The New iPhone (2) torrent (5) tűzfal (5) tv2 (4) Twitter (2) twitter (2) ügyfélkapu (30) Ügyfélkapu (3) ügyfélkapu2 (2) unsubscribe (3) url rövidítő (2) válságkommunikáció (2) vers (2) vicc (6) vista (2) warez (2) webaudit (4) webdesign (2) webshop (2) wifi (2) wireless (2) Wordle (3) wordle (4) Wordpress (2) wordpress (2) yii (2) Youtube (4) zend (2) Címkefelhő

Nyílt levél a Telekomnak

Címkék: mobiltelefon fizetési késedelem szolgáltatási díj Telekom kiemelt ügyfél platina kártya

2019.07.10. 00:45 Éjszakai őrség


Kedves Telekom!

Megvan annak már úgy 25 éve, hogy az ügyfeletek lettem. Ez már önmagában is szép szám. A telefonszámlám talán soha nem ment havi 25.000 Ft alá és sokszor kerülgette a 100.000 Ft-ot. Szerény becslésem szerint 8-10 millió Ft szolgáltatási díjat fizettem eddig nektek, csak én. A kollégáim, családom számláját most ne is tekintsük.

t.png

A kezdetek úgy teltek el, hogy a kimenő hívásaimat csak akkor engedélyeztétek, ha hó közepén részteljesítettem a költségeket. Az ügyfélszolgálat anno arra hivatkozott, hogy nagyon friss ügyfél vagyok és nincsenek tapasztalataik a fizetési morálomra nézve.

A kezdetekről jóra is emlékszem... Volt több alkalommal, hogy díjmentesen csúcs telefonhoz juttattatok csak azért, mert aláírtam újabb két évet és volt jó kis számlatörténetem illetve megvettem a javasolt díjcsomagotokat. Volt, hogy már nem járt a teljesen ingyen készülék, de jelentős kedvezményt lehetett igénybe venni, aranykártya pontok, meg platina, meg a jó ég tudja még, hogy mik csökkentettek a költségeken. És plüs állatok is voltak a shopban, színes újságot is kaptunk sokáig, nem mintha számított volna...

Rég volt, talán igaz sem volt. Ma egy vagyok a sok közül, régóta nem érzem, hogy megbecsült ügyfél lennék. Legújabban ráadásul már be is skatulyáztok, hogy én Magenta 1-es volnék, a szőr is feláll ettől a hátamon. Ezt röviden kifejtem, másnak is gondja lehet ezzel, hátha a marketing ért belőle. Nem én vagyok Magenta 1-es, hanem te vagy az a szolgáltató, aki Magenta 1-es csomagot szeretne nekem eladni. Nem Mercedes-es vagyok, hanem Mercedes tulajdonos. Te vagy értem, nem én érted. Már ha érted, mire gondolok.

Legutóbb - nem először és felteszem, nem is utoljára - lecsúsztam a fizetési határidőt. Nem különösebben érdekelnek ezek a dolgok, vannak prioritások, azok mentén élünk. A telkó számlák ezek közül nem élvezik az első helyet és ez bizony továbbra is így fog maradni. Értem, hogy van az ÁSZF és azt is értem, hogy vannak folyamataitok, amik bizonyos feltételrendszer mentén automatikusan beindulnak, pl. a felszólító eljárásnak, SMS-nek, mit tudom én, még minek, külön díjat számoltok fel. Ezekből épp csak az hiányzik, hogy ha mondjuk az ügyfél a) régebb ideje van a cégnél, mint mondjuk X év b) az ügyfél Y összegtől magasabb díjat fizetett már be különösebb behajtási eljárásoktól mentesen, nos, akkor ez az ügyfél legyen már annyira megbecsülve, hogy az ilyen bosszantó 700 Ft-októl meg lesz kímélve. Vagy félő, ha pont egy hónappal adós marad 25 év után? Akkor esetleg hívja fel az ügyfélszolgálat, vagy egy rövid SMS kérdőív automatikusan tudakolja már meg, hogy mi a stájsz, rendben van-e minden, és ha inaktivitást tapasztaltok, na akkor induljon el a rendes folyamat.

Mit lehet ezzel nyerni? Mondjuk engem. Aki a legfontosabb, mert nálatok úgy hívnak: ügyfél. Aki egyrészt a fizetéseteket meg a bónuszaitokat adja össze minden hónapban. Másrészt az elmúlt évtizedekben már bekonzerválódtam ahhoz a megszokáshoz, hogy nem számhordozok ide-oda csak azért, mert valahol hamarabb vagy 10.000 Ft-tal olcsóbban van a legújabb iPhone, vagy a percdíjak kampány jelleggel pont alatta vannak az általam használttól. Hosszú távon úgysem járnék jobban, és az időm meg az energiám is drágább attól, hogy ezekben az apróságokban évszakonként elmerüljek. Nem tudom, vágod-e, hová akarok kilyukadni? Oda, hogy ha ezek az apróságok, olcsójánosságok nem mozdítanak el attól, hogy hűséges ügyfél maradjak, még annak ellenére is, hogy már évek óta nem élvezem a kiemelt ügyfél státuszomat, akkor ne szítsátok már a tüzet rögvest akkor, amikor általatok úgy tűnik, hogy kihúnyni látszik. A kicsit nagyobb türelem megmaradó ügyfelet terem. Talán újabb évtizedekre, újabb 10 milliós díjak megfizetésére.

A termékfejlesztők a marketinggel karöltve bizonyára vért izzadnak az újabbnál-újabb, reményeik szerint eladható ötleteken. Hát ezt az ötletet most ingyen, vér- és izzadságcseppektől mentesen  kapták.

Barátsággal:

Egy Magenta 1-es :(

Szólj hozzá, klikk ide! Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eo.blog.hu/api/trackback/id/tr3314934560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása