Az online értékesítők kedvenc vesszőparipája az elektronikus hirdetések népszerűsítése végett azok mérhetőségének kiemelése, megfejelve ezt a szofisztikáltabb csatornákon elérhető célozhatósággal.
Hasznos tulajdonsága ezen kívül szinte minden elektronikus hirdetésnek, hogy akár kampány közben is lehet, sőt, kell is módosítani a kreatív megjelenést, hiszen egy 2-4 hétig tartó kampány során a legrosszabbul teljesítő anyagok csak feleslegesen elviszik a büdzsét.
A napos oldal mellett azonban nyilván az árnyékban is kihasználják az internetes technika adta lehetőségeket. Kedvenceim az éppen lejáró akciót pont az aznapi napra hirdető weboldalak. Egy mai és egy tegnapi képernyőfotót mutatok, amire holnap rákattintva a dátum folyamatos aktualizálását ti is nyomon követhetitek.
Viccesnek semmiképpen nem nevezném, inkább olyan megtévesztés jellege van a dolognak. Ha a domain név gyökerét nézitek, még nagyobb lesz a meglepetés.
Hát ilyen ez a pop szakma.
Utolsó kommentek