Néhány nagyobb márka honlapját megnéztem, vajon követik-e a divatot és lájtosabb, közösségisebb megoldásban kínálják-e a mondandójukat, mint korábban. Kicsit az informatikai márkák túlsúlyban vannak, szakmai ártalomnak tudjátok be.
Content slider fogad szinte mindenhol, ami gyakorlatilag kötelező megoldás, ha naponta nem frissül a weboldal. Ez persze nem jelent kizáró okot, hogy csak ilyen típusú oldalakban alkalmaznák, viszont a CNN, a Reuters vagy a Wall Street Journal nem élnek ezzel a módszerrel. Bezzeg a London 2012. :)
Meglepett az IBM morózus oldala, a bal felső sarokban látható animációt pedig nem is nagyon tudtam értelmezni. Ez a divat már elmúlt nem? Unalmas, már-már ódivatú Audi, Cisco és Oracle, kivételes Facebook jelenlét a Samsung oldalán, spártai az Apple, mint mindig, kifejezetten izgalmas és értékesítés orientáltságú a Microsoft. Nem tudom, hogy vagytok vele, de én szeretem, ha nem a weboldal dönti el, melyik lokális oldalra dob el automatikusan. Hálistennek egyre inkább leszoktak erről, a listában mindössze a Samsung a kivétel.
Politikai oldalakkal zárom. A Magyar Nemzet Online meglepően üdítő. Ettől kicsit nehézkesebb, de még mindig vállalható a Népszava. Hírportálszerű a Fidesz és az MSZP, ez utóbbi azonban sokkal modernebbnek tekinthető, különös tekintettel a kormánypárt oldalán érkező előtét oldalra nézve. Kritikán aluli viszont az Országgyűlés honlapja.
Körkép 2012 nyarán, a teljesség igénye nélkül.
Utolsó kommentek