Direkt nem írom ki, melyik weboldalon lőttem az alábbi képet, aki találkozott vele, úgyis tudja. A lényeg: aktív hirdetésre figyeltem fel és arra kattintva jutottam el egy online direkt marketing adatbázist építő kampány érkeztető oldalára.
Gyakorlott eDM tesztelő lévén rögtön szemet szúrt a képernyőn tökéletesen kivehető lejárt határidő, amit persze messze elnyom a szépen csillogó nyereményözön. A következő oldalon, ahol magukat az adatokat kell megadni, nyilván már nem szerepel az ominózus határidő. "Kérjük adja meg adatait!", szól a nyelvtanilag is kifogásolható címsor. A legviccesebb a kérdőívben, hogy 2 és 112 évesnek egyaránt vallhatom magam, a 0 és 1 év viszont kizárt. De ha 1900 és 2010, mint születési év mehet, akkor könyörgöm, a 2012 miért nem? :P És persze ezzel a határidő dologgal is nagyon illene kezdeni valamit, különben teljesen más megítélése lesz ennek az akciónak, mint a tervezett.
Utolsó kommentek