Kisebb port kavarnak páran a magyar net sivatagjában a Google hazai vezetőjének, Peresztegi Zoltánnak egy, a Kreatív Online fórumában rögzített kommentje kapcsán. A polémiába nem mennék bele, nekem más oldalról van véleményem.
A Google Magyarországon mindössze a hirdetési bevételekre koncentrál. Bullshit marketingesek élnek abból, hogy az Adwords és az Adsense programok mellett még az Analytics mérési rendszert is oktatják, a Google még erre sem képes. Bár lehet, csak nagyon szűk körnek tartana speciális képzést, a KKV-k nem számítanak.
Mindezek miatt kissé visszásnak érzem Peresztegi fent említett prédikációját. Majd ha az öt fős adsales stábjához beállít egy embert, aki legfőképp a technológia támogatására koncentrál, hazai fejlesztéseket indukál bármivel, vagy egyszerűen csak támogatja a hazai fejlesztőket - ha durva lennék, azt írnám, forszírozza ezt akár a Google eszközeire támaszkodva - akkor kiálthatnának ALLCAPS a jövőbe. Addig kéretik meghagyni a kreativitásunkat oda koncentrálni, ahol azt megtérülni és finanszírozni látjuk.
*A bejegyzés korábban megjelent a Kockablog-ban.
Utolsó kommentek