Téves elektronikus üzenetet kapott egyik olvasónk az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságtól.
Az üzenet fejlécében másvalakinek a neve és lakcíme szerepel, ezen kívül egy, az ügy beazonosítására alkalmas ügyszámot is közölnek. A levélre nem lehet választ küldeni, ezt az ONYF - E-Nyenyi <e-nyenyi@onyf.hu> feladójú levél eleve megtiltja. (Klikk a képre az olvashatóbb méretért.)
A problémát a regisztrációnál véljük felfedezni, miszerint olyan e-mail címet tároltak le az e-NYENYI rendszerében, amelyről nem ellenőrizték, hogy a bejelentő annak valóban tulajdonosa-e.
Pikáns kérdése az elektronikus ügyintézésnek, hogy ha már egyszer Ügyfélkapuhoz kötött a szolgáltatás igénybevétele, akkor miért nem az Ügyfélkapu regisztrációkor megadott e-mail címre ment a kommunikáció? Újabb adattévesztéses esetünk lenne?
A rendszert fejlesztőktől csak annyit szeretnénk még megtudni, hogy mit keres a hivatalos email-ben a lowagie.com hivatkozás?
<!-- iText 1.4.8 (by lowagie.com) -->
*A bejegyzés korábban megjelent a Kockablog-ban.
Utolsó kommentek