Olyan terméket eladni, amiről nem mondjuk meg, hogy néz ki, mit tud, és egyáltalán, minden gyártó álma és minden marketinges rémálma. 2011-re oda jutottunk, hogy egy elég drága terméket, annak ismerete nélkül, nevezetesen az iPhone legújabb szériáját már elő lehet rendelni némethonban.
Csak találgatások vannak arról, hogy fog kinézni (1, 2), mekkora felbontású kamerája lesz, a hívő vásárlókat azonban nem érdeklik a bizonytalanságok, venni akarnak, legelsők lenni. Nem, kérem, nem arról van szó, hogy early adopter, meg heavy user, átlagos rajongók állnak sorban. De ha nem ez van, akkor téved mindenki, és az előbbi két célcsoport markáns szélesedésének vagyunk tanúi. Bármelyik eset is áll fent, ez a marketing totális diadala.
*A bejegyzés korábban megjelent a Kockablog-ban.
Utolsó kommentek