Most éppen az Apple a király. Emékszünk, volt király az IBM, lett a Microsoft, nem hittük, hogy lesz új király, lett a Google, ezután már semmit nem mertünk hinni, főleg azt nem, hogy lesz, aki melléjük tud érni. És most van Facebook és pár éve megint van Apple, sőt, ez most a legértékesebb márka.
Kérdés, meddig tarthat a növekedés? Az egekig nyilván nem, és az elmúlt évek feszített tempójú értékesítési stratégiája kifulladásra ítéli a bevételek extrém alakulását. Telítődik minden, legfőképpen egyes vásárlók hócipője, akik lassan megunják, hogy évente kellene telefont frissíteniük, hogy jól érezzék magukat. Míg ez a tengeren túlon nem jelent túl nagy problémát, a kisebb piacokon szembe kell nézni ezzel a paraméterrel is. És hát ugye az Apple nagyon is nyitott a kisebb piacok felé - hálistennek nálunk is kapható az összes iCucc - bár mi nem túl nagy százalékkal vagyunk jelen az éves Apple riportokban. De sok kicsi iPod, meg iPod karóra sokra megy, tartja az ősi dakota mondás.
*A bejegyzés korábban megjelent a Kockablog-ban.
Utolsó kommentek