Hallunk egyet s mást, talán megmozdul egy kicsit a honi elektronikus tartalom pangó ipara. Megmozdul az új belépő akciójával és nyilván megmozdul majd az akcióra érkező reakcióval. Meglátjuk, melyik töri át jobban a hazai felhasználók ingerküszöbét.
Híreket már annyi oldalon lehet olvasni, hogy netovább. Első közléseket, urambocsá, saját szakmai, oknyomozó anyagokat egyre ritkábban fedezünk fel, persze érdeklődője válogatja, és igen, tudjuk, a bulvár a király. Meg a közösségi portálok. És persze a szex.
Tegyük azonban fel, hogy rajta ülnétek egy 500 millió Forinttal teli zsákon és dönthetnétek fejlesztésről, felvásárlásról, stratégiáról. Milyen szolgáltatás-portfóliót alakítanátok ki, illetve mit vártok el egy új, a kereskedelmi piacra belépő szereplőtől?
- friss és átvett hírek
- friss és saját hírek
- bulvár
- hírek kommentálhatósága
- vélemények és elemzések
- cikkek mellett blogszerű publikálás
- fizetős tartalom
- fizetős archívum
- hírlevél
- fórum
- RSS szolgáltatás
- email szolgáltatás
- Twitter csatorna működtetés
- FaceBook
- szakmai szekciók
Egyáltalán, elég lenne a márka bevezetésére 500 milla?
Később a hozzászólásokból kigyűjtött funkciókról szavazunk.
*A bejegyzés korábban megjelent a Kockablog-ban.
Utolsó kommentek