A választ a kérdésre nem tudom, a publikált adatokat erről nem hiszem. De csináltam egy kísérletet, ahol az "a" és a "the" névelőkre kerestem 4 nagy keresőben. Persze jöhetek továbbra is a szkepticizmussal, hogy a találati listára aztán azt írnak ki, amit akarnak. A kerek számokból ítélve tényleg így is tűnik.
Megnéztem még, hogy az egymás márkaneveikre adott találatok száma mekkora. Mókásak az eredmények.
a | the | Baidu | Bing | Yahoo | ||
Baidu | 91 | 98 | 37 | 3 | 49 | 56 |
Bing | 184 | 409 | 35 | 5 | 163 | 307 |
16.340 | 11.960 | 232 | 53 | 2.350 | 2.600 | |
Yahoo | 30.600 | 28.100 | 61 | 222 | 5.160 | 8.850 |
Figyelem: A számok milliós nagyságrendben!
Na jó, a Baidu leginkább kínaiul kereshet, ahol a "the" és "a" nem feltétlenül a legrelevánsabb kulcszók. A "Britney Spears" karaktersorozatra adott találatok azért beszédesebbek, de azt mindenki nézze meg maga.
A Yahoo meg sztoikus nyugalommal azt mondja, hogy nem mondom meg, mennyi találatom van. Szerintem neki van igaza. Egyébként a francokat se érdekli a lista az első 20 találatnál tovább.
** UPDATE
A Yahoo is megmondja. Vagy vak voltam, vagy meleg van és nincs elég motiváló sör. :)
*A bejegyzés korábban megjelent a Kockablog-ban.
Utolsó kommentek