Néhány perc várakozásra kér ma a CIB online banki szoftvere, de mindhiába várom, hogy leteljen az a néhány perc, sokáig nem javul a helyzet. És ez így megy addig, amíg megunom
Tapasztalatom szerint - van/volt több e-banki csatornám - a legtöbb tervezett karbantartást régóta a CIB végzi és erről előzetesen korrekt tájékoztatást is ad. A többi bank vagy on-the-fly módosít az éles rendszeren, vagy nem értesít, és csak belépési kísérlet után ad infót, hogy ácsi.
Ma komoly ügy lehetett a CIB-nél. Az ügyfélszolgálati IVR is át lett állítva, nagyban hangsúlyozta, hogy sokáig is tarthat, míg felveszik a telefonomat.
Kora este lett, mire egyáltalán le lehetett tölteni az online banki java klienst, a bejelentkezés azonban még problémás maradt jó ideig. A kiesés miatt a GIRO határidőt is módosították.
Az előzetes kommunikációt szeretem. A válságkommunikációt elvárom. Az utókommunikációt pedig ügyfélbarát lépésnek tartanám.
*A bejegyzés korábban megjelent a Kockablog-ban.
Utolsó kommentek