Én mondom, hogy a suszternek márpedig tényleg mindig lyukas a cipője.
Kaptam az imént egy levelet a Magyar Marketing Szövetségtől. Már az is kérdés, hogy az adataimat honnan szerezték meg, de vannak rá akár még legális útra jutó elképzeléseim is, nem erről van szó.
Kérem... A marketingnek, de főleg az elekronikus marketingnek, depláne az elektronikus direkt marketingnek már olyan régóta lefektették az ökölszabályait, hogy a könyökömön jön ki, álmomból felriadva sorolom őket, miszerint perszonalizálás, call to action, határidő, kedvezmény, leiratkozás, hova küldte a levelet és a gyűjtése honnan is származik... Hogy csak a leggyorsabban eszembe jutókat említsem.
A feladó - látom a levél törzsében lévő perszonalizációból - tudja, hogy milyen cégnek, és ott milyen tisztségviselőnek írta a levelét. Ehhez képest a címzésben csak info@blablabla.hu alakú email címet használ, így, csupaszon, semmi előtag, hogy Blabla Kft. <info@blablabla.hu>, vagy Főblabla Ufó <info@blablabla.hu>...
A levél tele van linkekkel. Honnan a francból mérik meg, hogy a kattintásokban kik vettek részt, ha se Google Analytics kód nincs melléjük társítva, se egyedi hash nincs a linkekbe delegálva? A szerveroldali képek használatát még megérteném, ha iszonyú tömegben forgalmazták volna a levelet, de a célcsoport általam elképzelt filterei szerint nem százezres mennyiségről van szó, így akár az embed image használata inkább lett volna indokolt.
A levél annak rendje és módja szerint a spam mappában landolt.
Utolsó kommentek