Azt tudjuk, hogy a mosolygó hulla hazudik, de most már be is vallja. A reklámszakmában kevésbé járatosok kedvéért: a reklám maga a mosolygó hulla.
Két spot tűnt fel, épp csak azért, mert ezek már be is vallják, hogy nem valódi, amit látunk a képen. A szempillaspirálos spot emígyen fogalmaz egy rövid ideig látható apróbetűs szekcióban:
"A hatás műszempillán érzékeltetve és utómunkálatokban kihangsúlyozva."
A hajszpré pedig így könnyíti ki a képi látványt:
"Idealizált eredmény."
Ők megmondták, reklamációnak tehát nincs helye. A vásárló meg látta, ugye. De ez biztos? Én is csak úgy, hogy egy jó nagy képernyőn néztem, amin meg lehet állítani a képet. És persze le kellett vadásznom, mert elsőre nem is koncentráltam oda.
Banki meg mobilos hirdetéseknél még ettől is cifrábbak vannak, mert ott még elolvasni sem lehet az apróbetűs részleteket annak hossza és mérete miatt.
Ez van. Nagyon idevág a Homár blog szlogenje: fogyassz, herdálj, szenvedj.
*A bejegyzés korábban megjelent a Kockablog-ban.
Utolsó kommentek